هدیه‌ای از جنس تازگی ( نگاهی نو در عرصه شعارهای تبلیغاتی)

به نام خداوند باران و برکت

در دنیای امروز با توجه به چالش‌ها و نگرانی‌هایی که برای انسان‌ها به وجود آمده است محصولات و خدماتی در ارایه و فروش موفق‌تر هستند، که در معرفی خود به نیازهای جامعه توجه می‌کنند. به معنای دیگر امروزه آشنایی با مفاهیمی از جمله مسئولیت پذیری اجتماعی در تمام زمینه‌های شغلی به مسأله‌ای حیاتی تبدیل شده است. در تعریفی ساده مسئولیت پذیری اجتماعی یک تعهد است، که باید در قبال آن پاسخگو بود.تعهدی در قبال حفظ محیط زیست، تعهدی در قبال عدم ارایه محصولات زیان آور،تعهدی در قبال اختصاص منابع مالی در مسیر بهبود رفاه اجتماعی مورد قبول اکثریت جامعه، تعهدی در قبال نپرداختن به فعالیت‌های غیراخلاقی و تعهدی در قبال انسانیت.نگاهی با چشمان باز به موفقیت‌های تجاری در سراسر دنیا و کشور عزیزمان ایران ما را با نمونه‌های بسیاری از این روند آشنا می‌سازد. همکاری با نهادهای مدنی در زمینه‌های مختلف زیست محیطی، بیماران‌ سرطانی، کودکان بی‌بضاعت از جمله مواردی هستند که این روزها در بسیاری از شعارهای تبلیغی و عملکردهای سازمانی دیده می‌شوند.

حال بیاندیشید که اگر یک شعار تبلیغاتی با توجه به مسایل روان‌شناختی، اجتماعی و فرهنگی و اهداف و نیازهای جامعه تنظیم شود، تا چه اندازه می‌تواند تأثیری ماندگار و پایدار داشته باشد. نوید بازماندگان به عنوان یک فرد علاقه‌مند به رشد و بهبود جامعه امروز به خصوص شهر شیراز با توجه به تجربه‌های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و علمی بر آن شده است که در کنار فعالیت‌های آموزشی خود با شما عزیزان متخصص در زمینه تبلیغات، ‌فضایی متفاوت را در تبلیغات نوشتاری تجربه نماید.

خدمات من به شما در این زمینه شامل موارد زیر می باشد:

– تسهیلگری جلسات طوفان فکری با استفاده از تکنیک‌های خلاقیت برای نوشتن و انتخاب شعارهای تبلیغاتی به صورت یک فعالیت گروهی.

– بررسی و ویراستاری روان‌شناختی ، فرهنگی و اجتماعی شعارهای تبلیغاتی.

– انتخاب و نوشتن تبلیغات محیطی (‌ پوستر، کارت ویزیت، اس ام اس و سایت)

 صمیمانه منتظر فشردن دستان شما در یک گفتگوی دوستانه می‌باشم.

 

راه‌های تماس

۰۹۳۵۵۳۴۷۷۸۰

[email protected]

نوید بازماندگان

 

1$s نظر در مورد «2$s»

دیدگاهتان را بنویسید