برگه های آموزشی لاک پشت سبز

با سلامی نو بر همه شما خوبان

در سال گذشته به خاطر بیماری دختر عزیزم دریا ، اکثر فعالیت‌های جدی من در زمینه آموزش و مشاوره کنسل شدند و این روند همچنان تا درمان کامل دریا جان البته با شدت و ضعف متفاوتی ادامه خواهد داشت. به همین دلیل در سال جدید بیشتر فعالیت هایم در فضای مجازی‌ خواهد بود . در این مسیر فعالیت‌های متعددی ازجمله آموزش آنلاین، تهیه برگه‌ها و جزوه‌های آموزشی و تهیه بسته‌های صوتی ضبط شده مدنظرم هستند که با همدلی و یاری همه شما خوبان به ترتیب عملی خواهند شد.

در اولین قدم تهیه برگه‌ها و ویژه‌نامه‌های آموزشی از ۱۵ همین ماه شروع خواهد شد،

– اولین برگه آموزشی که به‌صورت هفتگی تهیه می‌شود درزمینه مهارت‌های زندگی است.

– هزینه دریافت این برگه آموزشی فعلاً به‌صورت ماهیانه، برای یک ماه ۱۰ هزار تومان ( چهار شماره) می‌باشد که می‌توانید به شماره کارت بانک‌ ملت ۶۱۰۴۳۳۷۹۰۵۹۴۲۶۶۸  به نام نوید بازماندگان واریز و من را با ایمیل یا پیامک (۰۹۳۵۵۳۴۷۷۸۰) در جریان بگذارید. همچنین ایمیل خود را نیز برای دریافت این برگه آموزشی ارسال نمایید. بعد از تایید ، برگه برایتان ارسال می‌شود.  لطفا مشخص کنید از چه شماره تا چه شماره ای را می خواهید مشترک شوید.

– تعداد صفحه‌های این برگه آموزشی حداقل ۴ صفحه خواهد بود.

– لازم به ذکر است دوستانی که با پرداخت هزینه مشترک این برگه آموزشی می‌شوند، به‌صورت رایگان مطالب آموزشی دیگر از جمله فایل‌های PDF ، فایل‌های صوتی و فایل‌های تصویری را دریافت خواهند کرد .

-به‌عنوان آشنایی ابتدایی با مطالب و روند کار این برگه آموزشی پیش‌شماره این برگه بهصورت رایگان قابل دانلود می باشد.

منتظر حمایت و پیشنهادهای همه شما خوبان هستم.

نوید بازماندگان

دیدگاهتان را بنویسید