معرفی سایت های مربوط به کتاب و کتابخوانی

1$s نظر در مورد «2$s»

  1. سلام
    ما به همراه یک گروه از متخصصین حوزه وب گروه تلگرامی جامعه وبمستران ایران را
    لانچ کردیم.
    با توجه به اینکه شما هم در این زمینه فعال هستید خوشحال می شیم به ما
    بپیوندید تا تعاملات مفیدی باهم داشته باشیم
    لینک گروه خدمتتون
    https://t.me/joinchat/DBhKUBJE3gUMxzABig66Ig

  2. معرفی یک کتاب فروشی خاص

    بهترین و تحسین‌شده‌ترین کتاب‌های سراسر این کره‌ی خاکی در انواع سبک های گوناگون گرد هم آمده‌اند تا برای کسانی که تمایل به آشنایی با آثار ارزشمند ادبی دارند، هیچ دغدغه‌ای وجود نداشته باشد.با انتخاب از میان آثار متنوع و دست‌چین شده‌ی ایران کتاب، می‌توانید مطمئن باشید که کتابی که در دست دارید، ارزش زمانی که برای آن صرف می‌کنید را دارد.

    https://www.iranketab.ir

  3. با سلام و عرض خسته نباشید.
    با توجه به وضعیت موجود خرید کتاب فیزیکی یک مقدار دشوارتر از پیش می‌باشد. همین‌طور زمان گذاشتن برای مطالعه یک مقدار سخت‌تر شده است یکی از راه‌هایی که به نظر من می‌تواند به افزایش سرانه مطالعه کمک کند وجود یک اپلیکیشن است که محتوای صوتی خوب و کاربردی داشته باشد به‌این صورت که شما می‌توانید از زمان‌های تلف شده خود به نحو احسنت و تنها با گوش دادن به این کتاب‌های صوتی استفاده کنید به طور مثال زمانی که داخل ماشین و یا در ترافیک هستید.
    یکی از اپلیکیشن‌هایی که کتاب الکترونیکی و صوتی خوب دارد اپلیکیشن خوانا است که برنامه‌هایی هم برای افزایش سرانه مطالعه در آینده‌ای نه چندان دور دارد.
    پیشنهاد می‌کنم که یک سری به آن بزنید.
    http://www.khanabooks.com

  4. سلام دوستان ..من چند سال پیش یک جلد از کتابی رو خوندم با موضوع دنیای موازی که در اون هر انسانی دارای یک تجسم حیوانی وابسته به خودشه طوری که اگر انسان بمیره اون حیوان هم میمیره اما اگر اون حیوان بمیره انسان می‌تونه به زندگیش ادامه بده البته با وجود کمبود شدیدی که حس می‌کنه ..نقش اول این داستان یک دختر جوون بود که طی ماجرایی به قطب میره و اونجا میفهمه یه عده دارن روی این وابستگی. تحقیق میکنم و با بچه ها کارا ی وحشیانه ای انجام میدم..ببخشید طولانی شد توضیحم من اسم این کتاب رو می‌خوام اگر کمکم کنید ممنون میشم ازتون

  5. مقاله ی خوب و جامعی بود. تو این روزها که مردم کمتر کتاب مطالعه می‌کنند و بیشتر توی شبکه های اجتماعی وقت میگذارند خیلی خوبه که تبلیغ کتاب و کتابخوانی از طریق صدا و سیما و رادیو انجام میشد. از کودکی اهل مطالعه هستم و هیچ دوستی نزدیکتر از کتاب ندارم. برای مطالعه معرفی و نقد کتاب و البته خرید کتاب با تخفیف همیشه به سایت بوکالا مراجعه و کتابهای مورد نیازم خرید میکنم.

  6. با سلام
    ممنون از سایت خوبتون
    دوستان کتاب خوان عزیز شما می توانید برای دانلود کتاب های رمان فارسی و زبان اصلی(هم صوتی هم نوشتاری) به سایت ما نیز مراجعه کنید و با خواندن و گوش دادن به داستان های زبان اصلی ، سطح زبان خودتون رو بالاتر ببرید.همچنین ما در بیبلیوفایل سعی بر این داریم که از هر کتاب یک معرفی و خلاصه ی مفید فارسی بنویسیم تا مرجعی برای اطلاع از کتاب های ترجمه نشده بشویم. امیدوارم از کار ما حمایت کنید.
    http://www.bibliofile.ir

دیدگاهتان را بنویسید